Mina favoritLOs 2011

Jag tycker det är lite roligt att kika igenom årets LOs, det är 6:e året jag har samlat ihop mina favoriter nu! Föregående år finns här: 2006 (direktlänken fungerar inte, men det är långt ner på sidan), 2007, 2008, 2009 och 2010. Det är fortfarande mycket vit CS eller diskret mönstrade papper som bas i mina LOs, men det här året har det smugit sig in lite nytt i form av att jag vågat "kladda" lite mer. Gesso, mister och masker har helt enkelt kommit in i mitt liv! Fotomässigt har det inte blivit lika mycket fotograferat och jag tror minsann att Linn inte varit lika villig att vara med på foto, för det känns som om jag fått fler bra bilder på Julia i år.



Det här var den först LOn jag gjorde med gesso, mist och masker och jag blir glad varje gång jag ser den! Ovanligt mycket blommor på den, men jag inspirerades mycket av en av Mahlins LOs.



Har man gjort en om ena dottern kändes det självklart att göra en om andra också! Här valde jag fotot när jag var nästan klar med LO, lite annorlunda också.



Här har jag liftat och blev väldigt nöjd med hur den blev!

´

Mer masker, mister och gesso! Och just det, lite splasher också!



Våra ögonstenar! Gillar att jag höll det väldigt avskalat och så den lilla hjärtgirlangen!



Ännu en lift om jag inte missminner mig, den här av Jånna. Så mycket starka färger gör mig glad!



Prinsessfotot använt en gång till, tror det är 3:e eller 4:e LOn det finns med.



Den här idéen har jag haft länge och jag är glad att jag förverkligade den! Och så mycket text, det gillar jag även om det för det mesta inte blir så mycket som jag skrivit tidigare.


 
Tyckte det är så läckert med alla biljetterna, även det en lift. 



Och så två tidigare ovisade LOs som jag gjorde i mellandagarna, men som växte under tiden jag jobbade med dem.



Julkortsfotot från i år. Jag gillar kombon rött och rosa och så förstås mina fina flickor på fotot!

Totalt sett har jag scrappat mycket mindre än vad jag gjort tidigare år, 61 st lyckades jag bara "skrapa ihop" mot mina vanliga 120-130 LOs på ett år. Nåja, när jag väl kommer igång är det ju kul, men tid och inspiration har inte infunnit sig samtidigt så ofta helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: MissMian

Underbara LOs och jag gillar allihop!

2012-01-04 @ 23:36:24
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Sara

De är väldigt fina allihop! Gillar verkligen att du börjat kladda! :-) Har två favvisar och det är "underbara" och "sushiälskare"!

Ha en fin dag, kram

2012-01-05 @ 09:19:32
URL: http://snorsk.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

Underbart att få se dina toppp tio :) Så roligt att se olika stilar tekniker av samma scrappare.



Gillade din julfoto LO lite extra ;)



Kram Aase

2012-01-05 @ 13:25:42
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Johanna (hannahoj)

Wow vilka fina LO! Helt underbara :)

2012-01-06 @ 11:24:26
URL: http://hannnahoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0