Mina 10 favoritLOs 2009

Hmm, jag såg just att det här inlägget aldrig kommit ut på bloggen, undrar om jag var förvirrad eller om det blev något fel? Nåja, bättre sent än aldrig, här kommer mina favoritLOs från 2009. 

Det är inte så lätt att välja, jag är rätt nöjd med alla mina LOs samtidigt som jag inte tycker att det är så många som direkt sticker ut. Inser att det ofta är fotografiet som gör att jag tycker extra mycket om LOn... Det är fortfarande vit CS eller kraft jag använder mest om jag inte använder en ganska diskret mönstrad bakgrund, och inte så många dekorationer. Jag har alltså inte totalt bytt stil det här året heller! Här finns mina favoriter för 2006, 2007 och 2008. När jag tittar tillbaka till 2006 inser jag att det är dags att bröja skriva mer till mina LOs, då var det MYCKET mer text på dem.



Det här fotot bara älskar jag! Det är från dagisfotograferingen (Johnny Henestål som fotat), och den busiga blicken är såå mycket Julia.



Ännu ett foto som jag tycker väldigt mycket om. Dessutom gillar jag att det är mycket färg och att jag vågat använda så många olika typsnitt.



Grönt och orange ska jag nog använda mer, det är en färgkombination jag gillar men använder rätt sällan.



Ännu ett foto från dagisfotograferingen, även detta taget av Johnny Henestål. Jag är så glad att han tog några enskilda bilder på Linn också, trots att hon ju bara gick in för syskonfotograferingen. Och så de underbara papprena från Jillibean Soup, mina nya favoritpapperstillverkare.



En lift av MissMian som jag blev väldigt nöjd med!



Älskar fotona, behöver jag säga mer?



Färg, färg och åter färg!



Årets favoritfoto bland de jag tagit själv! (Eller var det Martin som tog just det här i vitsippebacken?)



Här gillar jag förstås fotot men också färgmatchningen mot simglasögonen. Turkost är läckert, ännu en färg jag nog får använda mera!



Sista blir en lift av en av AnnaGs layouter. Det var kul att "kladda" med glimmermist och diverse stämplar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Så mycket fint det blev under det gångna året!! Det är flera stycken som jag skulle kunna tänka mig att lifta... :-) Hoppas du mår bra! kram

2010-01-21 @ 10:23:25
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh, de är så vackra allihop! Förstår att du älskar det busiga fotot, det är helt underbart.

Kram!

2010-01-21 @ 19:01:34
URL: http://petraunne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0