Årets 10 bästa LOs

Precis som förra året har Mikaela en utmaning om att välja ut sina bästa LOs och visa upp. Förra året såg mina val ut såhär. I år har jag skapat ganska mycket och hade väldigt svårt att välja ut de jag tycker bäst om, men till slut föll valet på följande, helt utan inbördes ordning.

tradgardsmastare

Den här LOn gjorde jag till Scrappiz när vi skulle visa upp olika användning av filtband. Just filtband är en av mina favoritdekos för tillfället!

hostfarger

LOn är gjord till en av deltävlingarna på Scraputmaningens tävling. Älskar verkligen det här fotot på Linn som Martin tog i Arboga en härlig höstdag!

karlek

Denna är gjord efter en annonsutmaning på Kickis scrap.

liten indian

Min härliga lilla indian! LOn gjorde jag till en av Scraputmaningens deltävlingar, är en scraplift.

vägen hem_1

Den här publicerades i Scrapbooking mm, jag tycker mycket om att jag lyckades fånga så många saker på vägen hem från dagis och sammanställa. Under fotona finns en rätt utförlig beskrivning om hur vår väg hem såg ut just då.

enastaende

Härliga Julia! LOn är gjord efter en annons på vår scrapträff här i Linköping i september.

image294

Den här LOn är inte riktigt min vanliga stil, det är nog den som tog längst tid av alla det här året! Gjord till en av deltävlingarna i Scrappiz vår-och sommartävling och är en lift från en LO i en tidning.

image295

Ännu ett foto jag verkligen gillar massor! LOn gjorde jag till en skissutmaning på SWE bloggen.

image296

Det är inte så ofta jag lyckas fånga min pappa på bild, och när jag dessutom fick med Julia på samma var det ett måste att scrappa! Den här LOn gjorde jag till en tävling på Stellas, det var en scraplift av en härlig LO. Jag har för mig att det var första gången jag sydde på maskin på en LO, gillar det väldigt mycket!

image298

Ännu fler lite tokiga bilder på mina härliga tjejer! Har för mig att jag fick inspiration till denna från en LO i CK eller SS.

Kan konstatera att det har varit mycket vitt, svart och rött under året! När jag tittar igenom de jag valt ut ser jag att dessa LOs inte har speciellt mycket text, vilket jag själv tycker att jag försöker få med... Fast vissa foton behöver ju inte så mycket text till!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så många fina LO's du gjort!! Gillar precis varenda en! :-)
Stjärnorna på min lucia LO är från två olika CB-dies och en QK-die.
Tråkigt att du inte kunde vara med på träffen, men det blir ju snart en ny... Eller kanske en liten miniträff emellan?
Gott nytt år till dig och familjen!
kram Sara

2007-12-31 @ 12:03:19
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: Milla

Heelt ljuvliga!! Du scrappar sååå fint!

2008-01-02 @ 11:17:15
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Willea

Wow, så många fina LO´s. Svårt att välja ut några favvisar, men "vägen hem" och "höstfärger" är helt ljuvliga!!

2008-01-06 @ 20:09:49
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: bitte71

Åh, har svårt att välja ut någon favorit men "Vägen hem" tycker jag sticker ut lite lite extra!

2008-01-07 @ 07:50:56
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0