Igång med VV igen!

På jobbet har det körts igång en VV-kurs igen, och jag har förmånen  (eller tillräckligt med extra kilon, beroende på hur man ser det...) att få gå även nu. Idag var andra tillfället, dvs vi har hållt på en vecka. Vågen visade på -1,6 kg vilket känns väldigt bra. Sommaren gjorge att jag vägde lite mer när jag vägde in efter sommaren än före midsommar, men om en vecka är jag troligen nere på samma igen.

Tyvärr har jag inte kommit igång med någon direkt träning, ska försöka göra det också så bör det underlätta viktnedgången också!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heja heja! Jag har precis beställt ner cykeln från vinden - ska du vara med?

2008-09-04 @ 19:49:22
URL: http://sarasscrap.blogg.se/
Postat av: Sara

Du känner ingen som har en cykel e.d. som bara står och samlar damm och tar dåligt-samvete-energi från sin ägare? Gör som jag! LÅNA! Jag lånade svägerskans, och nu har jag hört rykten om att den anses vara min och att de inte vill ha den tillbaka. Ingen stor utgift, och man gjorde någon en stor tjänst samtidigt. =OD *tips Ikväll kör jag igång. Testade å den funkade en snabbis i fredags när jag ändå var svettig av att stressa runt och packa fniss...

2008-09-08 @ 14:09:38
URL: http://sarasscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0