Lite uppdatering på vikten

Så var det tisdag igen och dags för vägning. Eftersom det varit disputationsfest, kalas och middag borta sedan förra gången räknade jag inte med någon stor nedgång idag, men det blev i alla fall en liten! -0,4 kg är ju inte att förakta, totalt är det nu -7,2 kg.

Och så har jag haft besök på jobbet av familjen. Linn och Julia har haft studiedag och då passade de på att komma och titta på hur jag har det på jobbet. De tyckte det var gott med varm choklad och coca-cola! Inte så mycket att se just på arbetsplatsen annars mer än ett skrivbord och en dator.

På scrapfronten ekar det lite tomt, jag har inte riktigt kommit till skott att sätta mig och skapa. Eftersom det försvann en massa bilder från bloggen (och galleriet) på Scrappiz när det blev hackat så ägnade jag en kväll till att lägga in mina bilder där igen. Jag försöker komma ut på promenad när jag hinner och det blir oftast på kvällarna och då blir det mindre tid till att scrappa förstås. Men jag är jättesugen på att skapa lite nu, så jag hoppas det blir lite tid till det snart!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha en bra dag :)

2008-05-20 @ 17:17:24
URL: http://mydaytoday.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Jag kommer inte heller till skott riktigt, vill men... Ja ja kanske det lossnar, är så trött nu för tiden. Vad kul för tjejerna att de sett var mamma finns när hon jobbar :)
Kram Aase

2008-05-20 @ 18:33:14
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Sara

Hej hej! Åh vad duktig du är! Jag har helt tappat motivationen och struntar totalt i allt vad bantning heter just nu...
Kommer jättegärna imorgon, tror jag slutar fem men det är möjligt att jag kommer iväg lite tidigare, det vet man aldrig... Tror jag hittar till dig, annars ringer jag... :-P Ses imorrn! kram

2008-05-21 @ 10:32:42
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0