Det går neråt!

Idag var det dags för ny vägning och lektion, förra veckan hade vår konsulent ledigt och alltså ingen vägning. Det blev minus på vågen idag också (-1,6 kg), totalt har jag gått ner 3,8 kg på 4 veckor och det känns helt ok. De senaste två veckorna har jag inte alls skrivit upp något och förmodligen ätit alldeles för mycket mot vad jag borde. Men eftersom det gått bra ändå så är det inga problem just nu i alla fall, får plocka fram checklistan när det behövs eller jag känner att jag vill och orkar.

Det bästa är att jag äter mycket godare och mer varierad mat nu än i vanliga fall, men måste förstås laga dubbelt en hel del dagar. Och att jag inte är hungrig förstås, det funkar inte om jag sitter och trånar efter något att äta hela tiden.

Nu sover tjejerna, ska försöka scrappa lite innan det är dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Starkt gjort :)

Ha en bra dag!!!
KRAM Nadia

2008-04-15 @ 20:49:53
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: Camilla

Heja heja vad duktig du är!!
Jag förbeställde 10 promarker pennor bla kände att det var bättre att sitta hemma och reda ut vilka jag har sen innan än att fösöka klura ut det där..
och så 2 crackle paint som jag varit sugen på att testa länge nu bland annat..
Idag har jag jobbat,skitkul men har ont som f*n i fötterna.Ska jobba extra fredag och tisdag veckan efter med och hoppas på ännu mer innan sommar schemat.

2008-04-15 @ 22:15:03
URL: http://inspiratosa.blogspot.com/
Postat av: Aase/ängel60

Bra jobbat vännen, det ger resultat med lite envishet. Kram Aase

2008-04-16 @ 17:10:06
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0