Viktnedgång -0,8 kg

Ja, den senaste veckan alltså. Totalt sedan Linn började dagis igen har jag tappat 4,2 kg, vilket känns väldigt bra. Det går lite upp och lite ner, men det går hela tiden åt rätt håll som helthet. Speciellt som jag inte gjort några jättejobbiga förändringar så är jag väldigt nöjd! Jag har slopat godis och annat alltför onyttigt på vardagarna, dricker mer vatten och äter mer frukt och grönsaker, men äter ungefär samma mat som innan pga av mina flickor som är rätt kräsna. Och laga flera olika rätter varje måltid gör jag bara inte. Dessutom försöker jag gå åtminstone 3-4 ggr i veckan. Men det är MYCKET kvar, jag skulle helst vilja ner närmare 22,5 kg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0