Skisstävling hos Scrapgalen

Jag hittade en skisstävling hos Scrapgalen, jag gillade både skissen och temat FÄRGER och skapade denna LO på Linn (fotot är taget av Jarocka.se). Det blev färgglatt med min vanliga vita bakgrund.



Jag insåg ikväll att det är lite synd att det är så tomt i bloggen eftersom jag skulle kunna köra inlägg varje dag månaden ut och ändå inte ha helt slut på dem... Det blev en del skapat på LinköpingScrap och så hittade jag några obloggade alster från tidigare. Men vi börjar såhär så får jag se hur det blir med tiden framöver!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt färgglad! Gillar vimplarna massor! Väntar med spänning på nästa inlägg... :-) kram

2012-03-19 @ 07:18:24
URL: http://snorsk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0