LO v1

Jag skulle vilja ha ett album med en LO från varje vecka under ett helt år, och eftersom jag misstänker att ingen annan kommer göra ett åt mig så får jag ju i alla fall börja! Det är inte alls säkert att jag kommer göra en varje vecka, men om jag så bara får en LO från varje månad skulle det ju vara kul. Kanske skulle satsa på månads-LO istället?

Nåja, det här är från min första vecka det här året! Jag har hoppat på Cathy Zielskes kurs "Move more, Eat Well 2012" som ska hjälpa mig dokumentera och reflektera och förhoppningsvis inspirera mig till att just äta bättre och röra på mig mer. Jag har utgått från veckans skiss på just Veckans skiss, men gjorde om det till en lettersize och flyttade lite på texten, och till slut blev det kanske inte jättelikt skissen.


Kommentarer
Postat av: Marie M

wow vilken läcker layout, så snygg!

2012-01-16 @ 12:46:21
Postat av: Jennie

Vilken fin tolknig av veckans skiss! Gillar cirklarna i bakgrunden! /J*

2012-01-16 @ 15:56:51
URL: http://migochjag.wordpress.com
Postat av: Susanne H

Mmm, vad det ser gott ut! Jättefin skisstolkning. :)

2012-01-17 @ 20:27:50
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0