LO v7

Det blev ett litet hopp bland veckorna, men v5 är faktiskt scrappad men inte fotad än. v6 får bli senare, för jag ville så gärna använda det här kortet till mina färgglada papper jag hittade. LOn är gjord efter en skiss på Scrapgalens CC som pågår till på söndag.


Både jag och Julia hade namnsdag förra veckan, så jag tyckte det var lite kul att få ett foto på oss tillsammans. Hade ju förstås kunnat välja ett foto på mitt fina Alla hjärtans dag-kort från Linn också, men det får nog bli till en annan LO. Jag försöker vänja mig vid att bildkvaliten är sådär på fotona jag scrappar, inser att jag aldrig kommer ha en chans att genomföra det här projektet om jag inte använder mina iphone-foton. Men eftersom det inte är några stora foton så tycker jag det är rätt ok, och här är det verkligen en snapshot i vardagen jag är ute efter.

Kommentarer
Postat av: frida

så fina och klara färger du använder på dina LO:s - gillar det jättemycket!

Postat av: Malin/malwa

Kanonläcker! Älskar papprena! Hjärtat - är det utklippt från ett prickigt papper eller är det en deko som ser ut så redan från början?

2012-03-01 @ 08:19:15
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0