Vår sushiälskare!

På Linköpingscrap för två helger sedan gjorde jag den här till en utmaning att använda 10 saker på LOn. Och tänka sig, jag vann! :-) Men jag fick inspiration av en härlig LO via Pinterest av en tjej som kallar sig Nulka, har tyvärr inte mer info än så...



Jag tycker verkligen det är roligt att Julia vill äta sushi (visserligen bara laxsushi, men ändå), och hon ska förstås göra som mig och Martin och äta med pinnar också! Materialet jag använt finns till större delen på designat!

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för söta kommentaren i min blogg, Sandra!



Kikar tillbaka och föll för den här LO:n! Sååååå fin den är!! Och så gillar jag dina splashsidor oxå, de är så lekfulla!

2011-11-01 @ 09:58:44
URL: http://swescrapbook.blogspot.com
Postat av: Jånna

Oh, SNYGG layout!! :D Grattis till vinsten!

2011-11-02 @ 16:07:21
URL: http://jonnaspysselkarameller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0