Mistade cirklar

Den här är skapad som inspiration till en skiss designat hade när vi var uppe i Stockholm och även nu i Linköping på träff. Jag började med att maska med spillet från utstansade cirklar, men kom ganska snabbt på att det var otroligt mycket enklare att stansa ut i mistat papper! Jag bara älskar mist och det har blivit en och annan flaska på sistone...



I helgen gick höstens LinköpingScrap av stapeln och vårt 10ggr-jubileum var verkligen kanonkul! Jag tyckte inte jag riktigt kom igång med skapandet först, men när helgen var över hade jag i alla fall lyckats knåpa ihop 7 LOs, 4 kort (varav 3 julkort!) och två altrade tändsticksaskar. Dessutom blev jag framröstad som vinnare i två tävlingar, en för kort och en för LO, otroligt kul förstås! Men de kommer upp här i bloggen senare!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Gillade enkelheten i layouten och effekten de mistade cirklarna gav, skitsnyggt!!!

Tack för en toppen helg, det var verkligen toppen skojigt och mitt gäng är helt klart sugna på att komma igen!!!!

Kram Aase

2011-10-20 @ 16:50:10
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Veronica

Gu va snyggt, den här hade jag inte sett ju...

Stämplarna jag använder i filmen är urklippta från journalingrutorstämplar jag hade. Har tyvärr ingen aning om var de kom ifrån.

Hoppas du får en härlig dag

KRAM!!

2011-10-25 @ 09:42:26
URL: http://vagaskapa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0