Min lilla kyckling!

Lagom till påsk förklarade Julia att hon inte ville vara påskkärring utan kyckling, så med gemensamma krafter fick jag och Martin fixa till det. Jag köpte en klänning och tröja till henne, men någon gul mössa hittade vi inte. Så Martin fixade ihop en ursöt kycklingmössa med hjälp av gul och röd filt som fanns i gömmorna (ibland är det bra att vara en samlare! ;-)), lim och lite gummiband. Hon älskade sin utstyrsel och hade den glatt både före och under påsken.



LOn med min lilla kyckling är gjord med material från designat.

Kommentarer
Postat av: Ciqi

Himlars vilka snygga layouter du gör! :) Hit kommer jag tillbaka. Jätteläckra små deko-kluster här och där!

2011-05-13 @ 08:43:26
URL: http://ciqis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0