Grattiskort med Mollykit

Det här kortet gjorde jag till Sara när hon fyllde år på midsommarafton. Men det visades på Scrappizbloggen först tidigare i veckan när jag resencerade Mollys månadskit.



Så har ännu en vecka av semestern gått, eller egentligen är det imorgon som min semester börjar, de första två veckorna var föräldraledighet! :-) Det känns som om vi hunnit med rätt mycket senaste veckan, riktigt kul att umgås med syster och hennes barn hela veckan! Vi började med att fira min födelsedag med dem och mamma och pappa på måndagen, flygvapenmuseet på tisdagen, ALV på onsdagen, lugnt och stilla i Nässjö på torsdagen, Emåns ekomuseum på fredagen och sedan åka hem igen på lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0