En sommarLO!

Efter att vi farit runt lite igen, hunnit med att häla på Martins familj och några vänner, varit i Ullared och en heldag på Liseberg, så är vi nu hemma igen! Riktigt skönt även om vi haft det bra borta också! Så nu tänkte jag passa på att blogga en LO som visades på Scrappiz medan vi var på resande fot.



Den här gjorde jag efter en kombinationsutmaning, det skulle finnas med bårdstans, mist, spets och stickles. Fotona är från första semesterveckan när vi var i Sommen, även enda gången vi badat i riktig sjö den här sommaren... För Tinnis kan man väl knappt räkna?

Kommentarer
Postat av: Sara

Den här är jättehärlig!! Gillar elvan uppe i hörnet!

Ses imorrn, kram

2011-07-27 @ 22:19:35
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag har suttit och tittat på denna idag i butiken, den är så himla fin, jag blir scrapsugen så fort jag ser den :-)



Och förresten... jag dricker bara kaffe när det är kris och te inte får mig att vakna tillräkligt, haha

KRAM (och förrsten igen, klart vi ska make n taka igen :-D

2011-07-27 @ 22:43:35
URL: http://vagaskapa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0