Sammanfattning av scrapåret 2010

När det är dags för ett nytt år brukar jag också titta igenom vad jag skapat, bara för att det är lite kul att se hur mitt skapande svänger genom åren! Jag kan konstatera att jag har gjort en del färre kort än tidigare, inte helt oväntat eftersom jag inte designar för något stämpelföretag längre. Däremot har jag gjort några fler LOs. På ett ungefär har det blivit 75 kort och 125 LOs under året, 85 i 12x12 och 40 i lettersize. Det är mycket vitt, kraft, straw och diskret mönstrade papper när jag skapar, dessutom sparsmakat med dekorationer, dvs ungefär som tidigare år. Jag trivs med min stil även om jag ibland provar på något annat. Som vanligt sätter jag inte upp något mål i antal över mitt skapande, utan gör det jag känner för och bara för att jag tycker det är så roligt! :-)

Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Det är så härligt att surfa runt så här i början på året och se folks sammanfattningar och tankar. Och många läckra layouter och kort, som jag iofs har sett förut eftersom jag brukar kolla in, tack för inspirationen! Ha ett riktigt underbart 2011!

2011-01-01 @ 17:24:33
URL: http://designannique.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0