Ny läcker serie hos designat

Designat har tagit in papper från Echo Park, en relativt ny papperstillverkare, och jag gillar deras papper massor! Här har jag gjort en LO om en av mina små glassälskare, där jag liftat en av AnnaB:s LOs (en av utmaningarna på helgens träff).



Jag har plockat ut ett kort för varje sommar och använt på samma LO, tycker det kan vara lite kul att sätta ihop så.



Serien heter "Life is good" och eftersom det passade in väldigt bra på hur Julia är när hon får glass så använde jag mig av den lilla pappersremsan med namnet på. Allt material finns på designat!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättehärlig! Kul idé med kort från flera år! Den idén ska jag spara i min minnesbank... :-)

Hoppas ni mår bra, känns som att alla runtomkring är sjuka. Kram

2010-09-16 @ 11:55:20
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0