Skissboken

För över 1½ år sedan skapade jag lite LOs och ett kort till den skissbok som då var på tapeten för att komma ut. För någon månad sedan fick jag äntligen hem det jag skapat, och eftersom jag inte riktigt tror att det kommer bli någon bok så börjar jag visa dem här istället! Det här är alltså LOs från oktober 2008, och ändå är jag väldigt nöjd med dem, och  dessutom känns det som om jag skulle kunna göra något liknande idag. Vet inte om jag ska tolka det som om jag tidigt hittat min stil eller om jag utvecklas väldigt långsamt...



Min lilla goding!



Min stora gullunge! Fast båda har ju hunnit bli bra mycket större...

Kommentarer
Postat av: tvillingmamma Lotta

Åh, vad fina de är!

Gillar särskilt den översta!



Jag fick oxå tillbaka mina för ett tag sen men har inte vågat blogga dem, det ska jag nog ta och göra i morgon!



kram!

2010-05-16 @ 00:30:17
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0