En liten flirt

Igår var jag på designats lageröppet och shoppade bland annat Scrapbook trends, en av mina favorittidningar som jag länge saknat eftersom de inte varit så pigga på att skicka till prenumeranter i Sverige och det har varit lite svårt att få tag på tidningen annat än på nätet. Och jag gillar ju att kunna krypa upp i soffan och bläddra, så jag blev jätteglad när designat lyckats få hem både Scrapbook trends och systertidningen Cards. Av mitt nya DT-paket knåpade jag ihop en lift från tidningen, ursprunget är gjord av Ronda Palazzari.

Kika in i bloggen för en utförligare beskrivning om materialet om du blir sugen på något av de läckra papprena eller härliga dekorationerna, allt jag använt är från designat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0