Sommar med Pink Paislee!

Visst är det härligt med sommar! Här har jag gjort en sommarLO med Julia som modell. Jag har sett liknande foton och ville få barnen att modella tillsammans, men det var omöjligt att få med bådas fötter på ett vettigt kort samtidigt... Nåja, en är ju bättre än ingen!



Lite närbild på den härliga blomman! Och jag gillar att använda en badge som denna, så enkelt att bara slänga dit!



Ett födelsedagskort till Martin som fyllde förra veckan. Jag tycker det är lite svårt att göra kort till män, det blir ofta att jag håller dem väldigt enkla och rätt neutrala. Allt material finns hos designat och utförligare info om vad jag använt finns på designats blogg!


Kommentarer
Postat av: Nilma

Vilken otroligt snygg layout! :D

2010-08-10 @ 13:46:59
URL: http://www.nilmadesign.se
Postat av: helen

härligt kort med fötterna och fin lo!

2010-08-12 @ 15:04:44
URL: http://scrappfabriken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0