Lika kort fast olika...

Inför varje sommar och jul brukar jag knåpa ihop något till barnens dagisfröknar och det här året gjorde jag ett gäng kort till varje. Jag ville de skulle få liknande kort, men samtidigt gillar jag inte att göra exakt likadana så jag gjorde ett mellanting. Jag letade upp lite olika varianter kort jag gillar och liftade upplägget men varierade papper och motiv/färger. Tjejen jag liftat (CASE) upplägget av kallar sig hannahoj på scrappiz, hon gör fantastiskt fina kort! Här är 4 st av korten:



Här med stämpel från Bildmålarna, papper från Basic Grey och Jillibean Soup.



Stämpel från The Greeting Farm, papper från October Afternoon och Jillibean Soup.



Även denna stämpel är från The Greeting Farm, papper fårn Pink Paislee, Jillibean Soup och Scenic Route.



Stämpel från Pysselpassion, papper från Pink Paislee och Scenic Route.


Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Vilken bra idé!

Brukar vara svårt att komma på något bra.

De här fina korten uppskattades säkert.

Gillar speciellt vimplarna!

2010-07-09 @ 15:35:54
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0