Kul norsk skissblogg!

Idag på Scrappizbloggen visar jag den här LOn som jag gjort efter en skiss på en norsk skissblogg, Skissedilla. Det verkar vara lite som Veckans skiss, det är en skiss i veckan som visas tillsammans med teamets tolkningar.



Nu har vi fått hem vår nya bil, det blev en röd Volvo S60! Ska bli lite spännande att se hur det funkar utan kombi, den största nackdelen jag hittat är att min stora scrapväska inte går in i bagageluckan, men det funkar ju att ta inne i bilen och ändå ha barnen där (jodå, jag kollade det innan vi köpte den!).

Nu håller jag på att baka bröd, testar att göra grötbullar för första gången.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är helt fantastisk till att få ihop dina fina bilder o göra det jättekul. Nu menar jag inte bara denna. Lycka till Sandra o ha det så kul på Gotland.

2010-07-30 @ 19:34:37
Postat av: Mamma

Du är helt fantastisk till att få ihop dina fina bilder o göra det jättekul. Nu menar jag inte bara denna. Lycka till Sandra o ha det så kul på Gotland.

2010-07-30 @ 19:35:33
Postat av: Hanna Käll

Hejsan Sandra ! DEt var en riktigt fin Lo du hade gjort ! Hoppas att ni har det bra på Gotland. Fick brevet och det lät härligt där! Koll Gärna in min nya blogg har inte kommit så långt på den men endå ;D www.hannaaas.bloggplatsen.se



Kram Hanna med familj

2010-07-30 @ 22:29:48
URL: http://www.hannaaas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0