Äntligen semester!

Nu har jag äntligen fått semester, och först om 6 veckor börjar jag jobba igen! Efter jobbet idag åkte jag ner till Sommens camping och hämtade hem flickorna, som varit där sedan i måndags kväll och bott i husvagn med sin mormor och morfar. Riktigt skönt i vattnet och mysigt att få träffa tjejerna igen!

Man skulle kunna tro att det varit fullkomlig skaparstiltje här, men anledningen till att här varit tyst har främst varit att jag saknat en fungerande skärm till min dator. Nu har jag dock fått en STOR skärm! Här kommer en LO som jag dock gjorde för ett tag sedan, liftade framsidan på en av min inspirerande Scrapbook Etc. tidningar.



Här har jag använt genomskinlig dymoband, gillar massor!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Underbara ögon på den lilla ;)

Härligt minne att scrappa far o dotter :)



kram Aase

2010-07-03 @ 20:14:40
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0