Skapat med Basic Grey för designat

Jag har ju glömt att ladda upp mina LOs från min bloggdag för designat den här veckan, så här kommer de:



Visst är hon fin!



I princip allt material finns hos designat! Mina papper, bokstäver och die-cuts kommer från serien Origins. När jag väl bestämmer mig för att börja scrapshoppa igen är jag rätt säker på att de kommer hem fler papper i denna serie, jag gillar framförallt de rutiga baksidorna massor. Och efter att sett Basic Greys andra nya serie Sugar Rush irl så kommer det med stor sannolikhet bli lite sådana också... Kika in på designats blogg så får ni se vad mina DT-kollegor skapar för fint!

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Den nedre är så snygg! Perfekt foto till papprena. (Det tyckte jag redan när den visades hos Designat, men glömde påpeka det då. :) )

2010-01-26 @ 19:54:12
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0