Sista lediga dagen

Så var min julledighet nästan slut, imorgon börjar jag jobba igen! Barnen och Martin är däremot lediga lite till, så jag slipper hämta eller lämna på dagis lite till. Så mycket scrappat har det inte blivit under ledigheten, så jag passar på att visa en LO som är gjord på redaktionsträffen vi hade i höstas. Det är Sara som gjort en skiss, skissen och övriga tolkningar finns här. Och här är min!

Fotona är från vår Ölandssemester och flickorna ville inte riktigt vara med på bild längre...

Nu ska vi snart ta en sväng till Tornby och se om vi hittar någon bra sideboard till vardagsrummet!


Kommentarer
Postat av: Lektygochhantverk

Tävlingsdax hos lektygochhantverk! En skiss ligger ute på bloggen. Vinnaren får ett presentkort hos lektygochhantverk.se eller i den fysiska butiken i Haverdal strax utanför Halmstad.

2010-01-04 @ 08:41:00
URL: http://lektygochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0