Scrapträff, barnvakt och wii

Idag bestämde jag mig i sista stund att jag faktiskt skulle på scrapträffen en sväng, så efter att röjt det värsta i barnens rum åkte jag dit. Det blev 3 LOs och 1 kort på den stunden jag var där, sedan ägnade jag en stund åt att stämpla och färglägga också. När jag kom hem hade antalet barn hemma fördubblats, och nu sover de sött alla 4. Kul med syskon som kompisar! Det är första gången som barnens kompisar från dagis sovit över, men än så länge har det gått superbra.

Nu har jag och Martin spelat wii, trodde aldrig att det skulle vara så kul! Och eftersom jag fick balansbrädan så blir det ju lite träning också, och det behövs! Nu är det sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0