Minnen från 2009

Igår på Scrappizbloggen hade vi ett inlägg där vi visade olika sätt att göra en sammanfattning av 2009. JAg valde att använda en härlig gratismall från Songbird Avenue Inc, pluppade in olika foton från året, skrev ut det och klippte runt omkring. Sedan skrev jag lite om året på lappar och klistrade dit.



I morse när jag gick och köpte lite mjölk på macken var det -22 grader, hu! Och eftersom det är så nära orkade jag förstås inte ta på mig överdragsbyxorna, så det var lite kallt. Nu skiner solen så det ser åtminstone rätt inbjudande ut att ta en promenad! Jag ska i alla fall ta en sväng bort till dagis och hämta hem min cykel som jag lämnade där igår när vi tog pulka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0