Helgen gick snabbt...

Och så var ännu en helg över! Ibland känns det som om både jobbveckan och helgen går lite väl fort och jag tycker sällan att jag hinner med det jag tänkt mig. Fast ibland blir det ju andra trevligare saker som dyker upp, som det gjorde den här helgen! Istället för att städa så hamnade jag hemma hos goa Camilla för att scrappa i lördags em/kväll/natt, som vanligt väldigt trevligt. Och jag fick faktiskt en del gjort, men det är lite till designat (fick själv plocka ut lite fina papper när jag ändå var där) och lite till Scrappiz, men det kommer förstås här efterhand. Och idag fick jag veta att vi får trevligt sällskap av min kära vän Anna imorgon kväll, så nu har jag lite att se fram emot också!

Idag har jag och Julia varit och (mini)simmat, kul att se att juluppehållet inte förändrat något utan att hon fortfarande gillar sitt minisim väldigt mycket! Enligt Julia är det roligast att hoppa, speciellt när man får hoppa så att det skvätter massor på mamma... Linn och jag tog en sväng till pulkabaken efter lunch, där var det en rejäl isgata som alla barnen åkte på baken ner i. Jag försökte avstyra Linn, men det gick ju ingen längre stund även om hon tog det lite försiktigare och skulle börja åka från mitten av backen istället. Så jag fick åka lite snowracer själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0