Gott Nytt 2010!

Måste ju passa på att önska er alla ett riktigt gott nytt år! Vi hade en riktigt mysig nyårsfton tillsammans med vänner ute i Vikingstad, god mat, barn som leker toppenbra tillsammans, trevligt sällskap, lite spel som vi visserligen inte hann avsluta innan det var dags att titta på fyrverkerier... Idag har det kommit mer härlig snö och vi ska snart gå på bio hela familjen!

Såhär när det är nytt år brukar jag titta lite på hur mycket jag skapat under året och jag har gjort ungefär som 2007 och 2008, 116 LOs och 123 kort. Antalet kort är väl egentligen lite mer, en del kort har jag inte hunnit fota/scanna innna de skulle iväg och några har gjorts så lika att jag inte brytt mig om att fota dem. Däremot har jag gjort fler LOs i 12x12 än tidigare, 79 st mot 47 i lettersize. Några mål över antalet gjorda LOs/kort per år sätter jag aldrig upp, det som är viktigt för mig är att jag trivs med scrappandet och att jag mår bra av det! Så jag tänker fortsätta ha kul när jag skapar, gå på träffar när jag hinner och njuta av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0