Återvinning

På Scrappiz idag är det tema återvinning! Jag har gjort två LOs till det, först en där jag har använt en fin klädtag som kommer från Villervalla, sedan har jag använt wellpapp.



Härliga foton på mina bustjejer och deras yngsta kusin. Jag skulle försöka få ett fint kort på dem tillsammans, men de satt och busade och gjorde en massa miner istället. Det hindrar förstås inte mig att scrappa de roliga bilderna...



Ett foto från sommaren som jag velat scrappa ett tag nu! Tycker det är så härlig bild på mamma och Julia.


Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Två jättefina layouter!

Bra att få lite återvinningsinspiration.

2010-01-11 @ 22:21:41
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0