Lite vardagsscrapp!

När jag inte bloggar det jag skapar samtidigt som det visas på Scrappiz eller designat så är det lätt hänt att jag missar att få upp det här. Så har det gått för den här LOn jag gjorde till "Scrappa vardagen"-temat på Scrappiz, som visades där för ett tag sedan.



Det handlar om den av de där sakerna som barnen gjorde om och om igen i höstas, så fort de tagit på sig kläder eller nattlinne så ropade de inifrån ett av sina rum: "Dags för en överraskning!" och då skulle vi komma springande och tala om att det hade de gjort bra! Jag är glad att jag dokumenterade det, för någon gång under julen slutade de med det här och hade jag inte tagit fotot och gjort LOn skulle jag förmodligen glömma det rätt snabbt. Så mer vardagsscrapp!

Idag har jag och Julia varit och simmat igen, det är så otroligt kul att se hur roligt hon tycker det är att bada och hur duktig hon har blivit! Hon dök visserligen bara en gång, men det dyket gav jag en klar 10-poängare! Hon simmar glatt runt med simfötter och när vi tar av dem tror hon att hon kan ta sig fram lika bra utan dem, och kämpar verkligen med det. Idag var rutschkanan framme, och från att för ett år sedan kategoriskt vägrat åka (de åker med huvudet före för att öva dyk) så tror jag hon åkte flest gånger av alla barnen, hon var definitivt först upp ur vattnet när det kom på tal att de skulle åka!

Nej, nu ska jag ner och ta en titt på damernas mass-start, sedan är det väl dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0