Basic Grey + Melissa Frances!

Mitt senaste DT-paket fick jag välja hemma hos Camilla och det är verkligen inte det lättaste, för det finns ju så mycket snyggt på designat! Jag utgick från Basic Greys Sugar Rush och kompletterade lite med Melissa Frances-papper, funkade väldigt bra ihop!



Först en LO om vår stora busfia, gillar den där busblicken hon har i ögonen! Ett år gammalt foto, men hon är sig väldigt lik.



Sedan är det nästa busfia! Jag gillar ofta svartvita foton när andra använder det, men känner ibland när jag testar att göra om till svartvitt att jag tycker att mina egna foton "tappar" lite information, men det här blev jag väldigt nöjd med! Fast jag kommer scrappa färgvarianten också misstänker jag, för det här är ett riktigt favoritfoto på Julia!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Super fina LO båda två, älskar svart vita foton så snyggt! Kram Aase

2010-02-17 @ 16:08:46
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: KatarinaR

Söta som karameller är de här fina layouterna, tycker jag.

2010-02-19 @ 17:45:47
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0