Alla hjärtans dag!

Jag har skickat iväg/gett några kort till familj och vänner, så det är väl lämpligt att lägga upp dem idag!



Det här gjorde jag till Scrappiz, som tidigare i veckan körde lite inspiration på temat. Det är en av Bildmålarnas nyare stämplar tillsammans med textstämpel från Minelle (går att hitta på designat!).



Sedan är det tre rätt enkla och snabba kort, men jag måste säga att jag gillar dem!



Dessa båda är gjorda efter en skiss på Kortskissen, och dessutom klart inspirerad av Peterlinas tolkning av just den skissen.



Annat mönstrat papper och lite annorlunda form på hjärtat.

Hoppas ni haft en riktigt mysig Alla hjärtans dag! Barnen och maken fick biopresentkort tillsammans med sina kort, så vi hamnade på Prinsessan och grodan idag, och jag bakade semlor på morgonen som vi åt till eftermiddagsfikat. Men nu är det snart jobbvecka igen, bara att ta nya tag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack igen min vän!Kram

2010-02-16 @ 08:42:48
URL: http://designat.e-butik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0