Gotlandssemester

Nu har vi varit hemma sedan i söndags kväll, kom tillbaka efter en mysig Gotlandssemester. Vi bodde i en liten stuga i skogen inte långt från havet, inget rinnande vatten inne men med indragen el. Så barnen fick prova på det här med utedass, vilket de oftast tyckte var helt ok, inte riktigt lika kul när det spöregnade... Vi var på bröllop i lördags och jag hade gjort dels en tavla till brudparet och så förstås ett litet kort.



Tavlan är inte min idé, utan jag hittade den via en kul blogg, trendenser.se, som hittat dem hos Sarah & Bendrix. Men är man scrappare så köper man oftast inte sånt utan gör det själv istället! Fotot är lite dåligt, riktigt så snett är det inte i verkligheten...



Den söta stämpeln kommer från Bildmålarna, kunde inte motstå den när jag blev bjuden på bröllop... Det blev ett relativt enkelt kort eftersom jag gjorde det på Gotland och jag hade ju inte tagit med mig så mycket olika scrapmaterial.

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt med Gotlandssemester! Skulle också vilja semestra där nån gång. Det är så mycket man vill göra bara... ;-)

Vilken underbar tavla! Kanske knycker vidare idén! Ha det bra, kram

2010-08-10 @ 21:22:21
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Pernilla/Pillan

Jätteläcker tava! har sett liknande med fjärilar, det hde jag tänkt testa....

2010-08-12 @ 13:59:05
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0