Första tanden tappad

Linn har tappat sin första tand idag! Precis lagom till skolfotograferingen imorgon... ;-) När hon kom hem och berättade att hon varit tvungen att slänga sista biten av korven på mellis för att det kändes så konstigt i tanden så bad jag att få titta och känna. Det gick att vika ut den 90 grader, så jag sa att den i princip gick att ta bort, men då blev hon lite förskräckt och sprang bort från mig. 10 min senare kom hon stolt ut från lillasysters rum och visade tanden och sin ny glugg. Och det är ju självklart ett måste att dokumentera! (och jag är tacksam för att jag slapp göra något för att få ut den...)


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Tänk vad lyckliga de blir över en tappad tand ;)

Kram

2010-08-20 @ 19:09:51
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0