8 is enough - del 1

På Scrappizbloggen visar vi för tillfället våra alster vi skapat efter utmaningen 8 is enough, dvs man plockar fram max 8 saker och skapar minst 4 alster av dem. Jag plockade ihop mina 8 saker innan vi åkte på semester och det var riktigt kul, för då fick jag faktiskt med mig lite scrapsaker och det blev två LOs på Gotland, övriga fem gjorde jag när jag kommit hem.

Här är det jag valde att utgå ifrån (CS, pennor och liknande är fritt att använda):



4 mönstrade papper (1 Scenic Route, 2 October Afternoon, 1 Basic Grey)
1 stickersark från BG
1 alfabet från Scenic Route
Blandade knappar från Creative Café
Blandade halvpärlor



Och det här är den första LO jag gjorde. Fotona är från en av de där riktigt varma dagarna i somras när vi var ute hos Camilla och barnen sprang runt och blandat försökte komma i vattnet och komma undan det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0