LOs för Scrappiz

Här är två LO jag skapat till Scrappizbloggen, den första är till en utmaning vi kallade för "rivet och skitigt", och här har jag använt min edge scraper till kanterna och två olika distresser på ett kraftpapper. Sedan stämplat lite här och där och smutsat ner de läckra wellpapp-bokstäverna.



Fotot är från någon dag innan julafton, granen var klädd och Julia julfin i sin tomteklänning!



Här är en BOM-sida och faktiskt även den skapad med distresser på bakgrunden. Jag gjorde den på LinköpingsScrappen och blev lite lätt påverkad av Petra, Martina och Bea som fullständigt lovordade distresser. Det här är mitt första försök med distresser och även om det säkert kan göras mycket snyggare blev jag så himla nöjd att färgen passade perfekt till den LO jag satt med, både till min blus och till journalingcirklarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0