Kort och LO för designat

I mitt inlägg på designats blogg idag visar jag en lift av en av Petras snygga LOs, för att inspirera till aprils bloggtävling.



Det är papper från Jillibean Soup och My Minds Eye jag har använt, riktigt kul att göra vimplar! Fotot är från Linns 6-årskalas.



Lite detaljer!



Och så ett "välkommen till världen"-kort till en av Martins kompisar som nyligen fått en liten Cornelia. Vi skulle dit i lördags, men eftersom vi bara skulle titta över och inget var bestämt så var de inte hemma. Får bli en annan gång, vi bor nästan grannar. Här är det Basic Greys papper från serien Sugar rush som jag använt. Och jag har tagit fram symaskinen igen, gillar hur det blir!


Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

LOn är helt enkelt - kalasfin! :)

2010-04-20 @ 08:43:08
URL: http://scrapsofmalwa.blospot.com
Postat av: Christina

Instämmer med Malin/Malwa - kalasfin!!!

2010-04-26 @ 11:46:44
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0