Mimosa vid stubben

Den här stämpeln från Bildmålarna har egentligen två små tussilago vid sidan av stubben och med dem är den här stämpeln förstås en riktigt vårstämpel. Men genom att klippa bort blommorna och istället lägga till en massa löv (som också är från Bildmålarna) runt Mimosa blev det snabbt höst istället! Upplägget har jag lånat av mig själv, inte helt olika hus-kortet lite längre ner...



Ikväll har jag varit på spinning, 2:a gången efter sommaren. Känns skönt att köra igång lite igen, för tillfället är jag väldigt nöjd om jag kommer iväg en gång i veckan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det här var jättefint Sandra! Solen och molnet gillas mycket!

Snart är det helg, då ses vi!! Oj vad kul det ska bli!!!

Duktig du är som spinnar förresten... kram

2009-09-02 @ 10:39:58
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-09-02 @ 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0