Lite träffalster!

Här kommer två av de LOs jag gjorde på helgens scrapträff!



Den första är gjord efter AnnaGs fina skiss. Julia har tagit foto på sina skor, konstigt att skorna så ofta hamnar på fel fot! Båda barnen gillar verkligen min nya lilla kamera som jag fick på Mors dag, för den får de låna och fota de med.



Nästa LO är en lift av en av AnnaGs LOs. Så fort jag fick se Annas LO visste jag vad jag ville att min skulle handla om, har funderat på detta innan men inte kommit till skott med den. Av en slump finns det mesta jag använt på designat, som stämplarna jag använt som är Jenny Sandbergs "ögonblick att minnas", journalingrutorna från Melissa Frances och thickersalfabetet från American Crafts. Jag har sprayat med glimmer mist och avslutat med lite bling!


Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Julias eget foto är helt underbart! :) Det är klockrent en treårings skor - Olivia gör exakt samma sak. Och alla andra som är ungefär lika gamla på dagis. Undrar om det är för att det är lättast att knäppa skorna åt det hållet? Men med tanke på att även gummistövlarna sätts på likadant kan den teorin inte stämma...



I alla fall: underbart!!! ;)

2009-09-10 @ 21:33:53
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Det här är helt underbara layouter, Sandra!

2009-09-20 @ 12:34:40
URL: http://nillar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0