Linns härliga miner

Igår visade jag denna på Scrappiz, för att inspirera till att fota roliga miner man ber barnen göra. Martin bad Linn visa hur hon såg ut när hon var arg, kär, ledsen osv, och jag scrappade förstås alla dessa härliga foton!



Idag har jag varit på Scrapträff hela dagen och scrappat massor. Det blev 4 LOs och 4 kort, visserligen var några väldigt enkla, men jag gillar dem och det är huvudsaken! De flesta måste jag vänta lite med att visa, men några kommer nog upp under kvällen eller morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Helén

Men gud vilken härlig LO! En så rolig idé att fånga alla ansiktsuttryck och så häftigt med så många foton på samma LO!

2009-10-23 @ 22:30:34
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0