Julpapper från Nikki Sivils för designat

Hos designat finns härliga jul- och vinterpapper från Nikki Sivils, och jag fick dem tillsammans med lite härliga dekorationer i mitt senaste DT-paket. Så jag letade reda på förra årets julfoton och några från pulkabacken och det resulterade i dessa två LOs. Nästan allt material finns hos designat, kika in i bloggen så kan du se vad jag använt till dem!



Först ett foto på Julia, hon blev så söt i sidenbandet och ville absolut inte ta av sig det!



Närbild på rubons och pearl maker (kristall)!



Bilder från pulkabacken, vi hade rätt kul på snowracern alla fyra!



Genomskinliga snöflingor med glitterlim på!



Mina favorithjärtan, gissa om jag blev lycklig när jag såg att Camilla (designat) tagit hem dem. Jag skulle nog kunna använda dem och den genomskinliga varianten på varenda LO...

Det kommer in massor med nya roliga saker hos designat mest hela tiden, så kika in och se allt kul som finns!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sååå fina layouter! Och jag håller med dig - de där hjärtana är underbara! Snöflingorna också (det slank ner några sådana till mig också för ett tag sedan!).

2009-09-20 @ 12:36:15
URL: http://nillar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0