Heidi Swapp för designat!

Lagom till helgens scrapträff fick jag ett härligt DT-paket från goa Camilla på designat. Det trillar in massor med härliga nyheter hela tiden i butiken, så jag kan varmt rekommendera att du kikar in där! Bland annat har de fått in en hel massa härliga minialfabet från My little shoebox som jag bara inte kan få nog av, de är underbart användbara!

Eftersom jag lyckades lägga mina julfoton så att jag inte hittade dem fick jag vänta lite med de läckra julpapper jag fick från Nikki Sivils, men jag gjorde istället denna LO med papper från Heidi Swapp till en monokromatisk utmaning vi hade på träffen. Vi har ju en väldigt rosa liten prinsesstjej hemma för tillfället, så jag tyckte det passade bra till henne. Mer info om vad jag använt till LOn finns på designats blogg!



Glömde jag säga att det var en helt fantastisk helg med massor av skaparglädje överallt? Det kom in så mycket fina bidrag i alla tävlingar, och när jag väl tog mig tid att kika runt vad andra skapade så var det så mycket läckert överallt! Tack alla som kom på träffen, sittande scrappare, butiker, shoppare och såklart det härliga gänget jag anordnar tillsammans med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0