Pysslat ett grattiskort

Man skulle kunna tro att jag inte pysslar så mycket för tillfället, och visst blev det lite mindre veckan Martin var i USA, men lite har jag ändå tagit mig tid till. Men eftersom det är saker som är till Scrappiz och designat, så tar jag och visar det grattiskort jag gjort idag. Jag insåg i veckan att jag har MASSOR med kort färdiga att skicka, men i princip inga grattiskort, och så kan jag ju inte ha det! Stämpeln jag använt är från Tingtura.


Det blev också ett julkort med en söt stämpel från Prickiform, som goa Camilla köpte åt mig på mässan förra helgen. Det ligger på tork, så det får komma senare det med...

Nu ska jag gå ner och fixa en kopp te och värma mig lite med, kanske blir det mer pysslat senare!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vilket jättesött kort! Ha en bra kväll.

2009-10-26 @ 22:34:35
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0