Lily Bee för designat

I månadens dt-paket från Camilla på designat fanns det härliga papper och die-cuts från Lily Bee. Hon har fått hem en hel massa härliga nyheter, så jag kan varmt rekommendera ett besök i webbutiken! Förutom scrapmaterial finns det även en del roliga inredningsprodukter, själv är jag otroligt sugen på en familjekalender från Isa Form.



Här har jag gjort en LO om hur glad Julia är att prata i telefon, just här är det mormor hon pratar med.



Sedan blev det ett kort, här använde jag en die-cut som bakgrund och kompletterade med två labels som jag stansat ut med min nya härliga gäng med dies. För en utförlig materiallista, kika in på designats blogg!


Kommentarer
Postat av: Helén

Vilken härlig LO! Skrattar igenkännande, för min 4-åriga lilla tjej är precis likadan - ska alltid veta vem man pratar med och är det mormor så MÅSTE hon prata! :)

2009-10-23 @ 22:27:51
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Nita

Jättefin o söt LO, det är så mysigt när de vill prata i telefon. Min systerdotter vill ringa till mig hela tiden och prata;-)

kram

Nita

2009-10-24 @ 10:10:04
URL: http://nita.bloggspace.se/1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0