Julkort på Kort i fokus

Jag hittade att månadsutmaningen på Kort i fokus för november var att skapa ett julkort, och det behöver jag ju komma igång med igen. En del har jag gjort, men några till är jag allt sugen på att hinna med! Så jag hoppade på det och skapade ett julkort som blev såhär:



Stämpeln är en av Bildmålarnas julstämplar, gillar alla små detaljer på den! Pappret är Basic Greys från förra året, och journalingcirkeln kommer från Jillibean Soup. Blommorna är ihopsatta av två vanliga köpta + den lilla rosen som jag gjort själv. Inte riktigt likt mig, men när jag och flickorna var hemma och var krassliga förra veckan knåpade jag ihop dem utifrån en beskrivning som Lily gjort och lagt upp på Scrappiz. Pilligt men kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0