Glad första advent!

Hoppas ni haft en riktigt mysig första advent! Vi har varit en sväng på julmarknaden i Gamla Linköping, men det blev som vanligt bara knärullad senap och lite enbärsdricka (som Martin vill ha) och smällkarameller (som barnen vill ha). Eller vi köpte faktiskt lite lussekatter och mjuk pepparkaka också, eftersom vi inte hunnit baka själv än.



Såhär mysigt var det när vi fikade! Jag gillar att Julia är med i bakgrunden, fullt koncentrerad på sin lussekatt. Sedan har jag och Julia varit och simmat, det är så kul att det släppt för henne och hon tycker det är jättekul att hoppa, dyka, simma som Stålmannen, rulla i...

Precis som jag misstänkte skulle det bli svårare att få ett bra foton på flickorna än det var med mina föräldrars hund! Först ville inte Julia vara med och Linn blev ledsen, sedan satt de och fånade sig, på de flesta foton var det åtminstone ett barn som halvsov och mamman var på väg att ge upp för idag. Men nu när jag satt och kollade igenom dem på datorn så såg att att vi hade ett som blev riktigt bra, så det får det nog bli! Om vi inte bara råkar få till något bättre, de vill ju helst ha sina tomtekläder hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Sara

Underbart foto!! kram

2009-11-30 @ 22:59:10
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0