65-årskort

I veckan bad mamma mig göra ett kort till en av deras vänner som fyller 65 snart, men eftersom jag varit sjuk har inspirationen inte varit på topp. Och jag som även i vanliga fall tycker det är svårt med kort till män gick helt fräckt in på Scrappiz galleri och lånade hela upplägget på ett kort av en tjej som kallar sig för hannajoh, hon hade massor med läckra kort som passade min smak totalt! Såhär blev min variant:



Det var en trevlig helg i Nässjö med firande av framförallt barnens yngsta kusin som fyller 5 år nästa vecka, men även äldsta kusinen fick sin försenade present! Idag ägnade jag mig åt att försöka fånga 4 busungar på bild samtidigt, gick inget bra alls... Inte ens 3 gick något vidare, men jag fick en del roliga kort på L, J och J i alla fall! Den fjärde busen var mamma och pappas lilla vilda sheltie på 1½ år, och honom fick jag ialla fall lite julbilder på. Men det krävdes 3 personer för att få det att funka, mamma som satte på tomteluvan, pappa som stod och höll i en korvbit och så jag som fotade. De blev inte toppenbra eftersom ljuset är som det är, men nu fastnade han i alla fall på bild och hade luva på sig, det hade de knappt lyckats med innan. Nu återstår då att försöka fånga mina tjejer på bild till våra julkort!

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Lycka till! ;)

2009-11-23 @ 12:49:42
URL: http://scrapsofmalwa.blospot.com
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Ha en bra dag :)

Mvh Ampelos

2009-11-23 @ 13:39:21
URL: http://ampelos.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefint kort! Det blev jätteläckert med det turkosa ihop med kraften... I like! :-)

Får kanske skaffa mig en annan mail, för det har varit allt möjligt på sistone som inte kommit fram. Det är ju trist!! Blir det samåkning på fredag? kram

2009-11-24 @ 12:40:45
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0