Två kort med Mimosas bok

I helgen var resten av familjen borta, så jag hade en helg för mig själv. Det blev en hel del pysslat under helgen, här kommer två kort jag gjorde med samma stämpel, Mimosas bok, från Bildmålarna. Även textstämpeln är från Bildmålarna. Den första har jag gjort till Scrappizbloggens pågående skissutmaning, det var en så fin skiss som passar bra både till LOs och kort!



Jag tycker väldigt mycket om den här stämpeln, så det blev ett kort till med den!



Nu ska jag gå och sova och hoppas på att jag mår lite bättre imorgon än vad jag gör idag, har ont i halsen och ont i huvudet. :-( Men imorgon är det studiedag på dagis, så jag ska i vilket fall inte gå till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0