Mot Blåkulla!

Den här LOn hade jag helt glömt bort, jag gjorde den på kvällens scrapträff på Scrapeventet, och sedan har jag inte packat upp allt ur väskan... Bakgrundspappret  använde vi i Making Memories kurs dagen efter också, tycker det är så fint. Det här kan man nog benämna en väldigt tydlig "Sandra-LO" för tillfället! Få dekorationer utan en hel del olika mönstrade papper som är rätt färgglada, ritat runt kanterna, thickers och 1 foto. Någon liten diskret stämpel är inte heller helt ovanlig. Inte världens mest avancerade LO, men jag gillar den!


Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Jag gillar också den här!

Behöver inte vara så avancerat för att vara snyggt. Ibland är det enkla väl så fint tycker jag.

2009-05-10 @ 00:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0